Powiat Słupski

Kalendarz, imieniny

Poniedziałek 20 Maja 2019     Imieniny: Bazylego, Bernardyna, Aleksandry

Wybór języka

Wybór języka

Wyszukiwanie

Nawigacja

Dla mieszkańcówKonsultacje społeczne

Multimedia

  • XIII sesja
  • XIII sesja
  • XIII sesja
  • XIII sesja
  • XIII sesja
  • XIII sesja
  • XIII sesja
  • XIII sesja
  • XIII sesja
  • XIII sesja
  • XIII sesja
  • XIII sesja
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Kalendarium

2019-05-01 ŚWIĘTO PRACYV01ŚWIĘTO PRACY
2019-05-03 Święto Konstytucji 3 MajaV03Święto Konstytucji 3 Maja
Przeglądaj wydarzenia

Sonda

Jak często załatwia Pani/Pan sprawy w Starostwie Powiatowym ?
Jak często załatwia Pani/Pan sprawy w Starostwie Powiatowym ?
pierwszy raz
raz w roku
kilka razy w roku
oddane głosy: 33

Przejdź do treści strony

Konsultacje z organizacjami pozarządowymi Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2015-2017

Zarząd Powiatu Słupskiego informuje, iż na podstawie uchwały Nr XLIX/367/2010 Rady Powiatu Słupskiego z dnia 29 października 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, w dniach od 4 do 11 maja 2015 r. przeprowadzone będą w formie wyrażenia pisemnej opinii konsultacje z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 projektu Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2015-2017.

Uwagi lub/i propozycje należy przesłać na adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.slupsk.pl lub na adres pocztowy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk z dopiskiem „Konsultacje Powiatowego programu Rozwoju Pieczy Zastępczej” w terminie do 11 maja br., do godz. 15.30. W przypadku przesłania formularza pocztą decyduje data jego wpływu do urzędu.

  • autor: MW

wsteczwstecz

Licznik odwiedzin

Licznik odwiedzin:
Mamy już 7318808 wejść.